vrijdag 23 juni 2017

Notitieboekje




Vandaag is iets heel anders gemaakt!
Ik had zin om dit leuke plaatje, wat erg lijkt op mijn katten btw. te gebruiken voor op een notieboekje. Gewoon voor mezelf:)

Ik ben dus op pad gegaan voor een kraft notitie boekje wat nog niet zo makkelijk was.. Action had het niet. Deze bij de Hema gevonden. Maar moest eerst nog wat aan gesleuteld worden.. gezien er een felle kleur  papier en elastiek in en om zat. Ik heb gekozen voor A6 formaat.
Ik heb het boekje uiteindelijk aan binnen en buitenkant bekleed met het mooie Studio light 'Summer Feelings' papier. En ook het poesje is hier dus van.

Ik heb een stuk kant vanaf de binnenkanten bevestigd zodat ie dicht kan met een mooie strik.

Verder heb ik op de sterren en langs het plaatje sticksels (glitter gedaan) en wat transparante parels gebruikt.
Ik wilde bewust niet te veel dikte of uitsteeksels gezien het wel gebruiksvriendelijk moet zijn. Dus dit keer alles binnenboord gehouden ;) en geen 3d tape gebruikt.

Geen opmerkingen: