vrijdag 20 mei 2016

Reminder kaart voor 'Mijn Besties kleuren met distress inkt en potloden' challenge blog.

Hier is mijn reminder Dt.kaart voor challenge 3 'Anything goes' bij Mijn Besties inkleuren met distress inkt en potloden

De leuke digi is natuurlijk van Mijn Besties.
Het is een 'Fluffy bestie.  Je kunt deze en nog veel meer digi's vinden in de :My Besties shop

Als je meedoet met de challenge kun je drie leuke digi's winnen! Dus neem gauw een kijkje op onze blog!

Mijn kaart heb ik gemaakt met behulp van een Dutch doobadoo mal.
Het papier is van Echo park.
Ik heb de digi gekleurt met Faber castell en gedoezeld met terpetine.
De wolken en bloemen zijn stanzen van Joy.

Ik hoop jullie inzendingen gauw te zien op onze leuke blog!

Dit kaartje laat ik mee doen aan de My Besties Uk Anyting goes challenge.
-My besties Uk Anything goes challenge.

3 opmerkingen:

Desire Fourie zei

Ooh la la Monique, she is just pure fabulosity and I love your autumn colouring.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Unknown zei

so cute thanks for sharing at my besties uk - Carol UK DT xx

Crafting Suzie's Creations zei

Lovely card thank you for joining us at My Besties UK Challenge Hugs Sue DT xx