vrijdag 25 maart 2016

Hieperdepiep!

Weer een nieuw kaartje op mijn blog. Met de superlieve Whimsy olifant stempel die ik heeel graag wilde. Helaas niet in Nl verkrijgbaar maar heb m dan toch.

Ik heb m gekleurd met stabilo 68 en een waterbrush.
Op de nageltjes heb ik wat glossy accents gedaan.
De ronde vorm van de kaart heb ik gemaakt met een Dutch doobadoo mal. En het middelste stuk met stik randje is een nieuwe mal van Marianne design.
Super vind ik die mallen met die stik randjes. Het geeft zo'n leuk effect.
Ook dit kaartje wilde ik weer niet te druk, vandaar de bloem en bladeren en vlinder in t wit.
Het leuke design papier is uit het bundle of joy pack van Echo park.

Dit kaartje laat ik mee doen aan de Whimsy challenge: 'Spring colour or easter'
http://whimsyinspires.blogspot.nl/2016/03/whimsy-stamps-challenge-92-spring.html?m=1

Geen opmerkingen: